gonatt

Nu ska jag lägga mig och sova riktigt, riktigt gott. Jag har satt fast den rosa tassen i nyckelknippan (ska göra en till armband oxå) och jag har satt fast ögla på ankh-hänget och ska bara hitta armbandet så jag kan sätta i det där.

Imorron ska jag göra lite till hängen, vad det kommer bli har jag inte helt bestämt, en hundkoja har jag kommit fram till, men inte mer. Sen ska jag sy på badrocksvästen oxå så den blir klar. Idag har jag inte orkat med det, kände för en paus helt enkelt.

Ska försöka komma på nåt annat bra hundrelaterat smycke att göra. Eller ett hänge till lilla pälsbollens halsband =) Eller båda!

Sov nu lika gott som jag ska, så ses vi imorron eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0