paus

Jag har varit tvungen att ta en paus idag. Min kropp mår inte alls bra så det känns bäst så.

Det har formats lite skisser i huvudet, bland annat en liten ursöt fluga som Rick ska få ha när vi går bort =) Jag tänker på min lillebrors supersöta lilla gröna fluga som han hade när han var pytteliten. En sån hade varit sååå söt på Rick! Jag ska göra en grön och en röd eftersom dom färgerna är underbara på Rick, det är verkligne hans färger. Sen ska jag göra en lite skojigare oxå =)

Jag tittar på It's me or the dog nu och får lite tankar ang. vår träning. Folk vägrar respektera att man tränar med sin hund, orden bara går rakt igenom dom. Att bli utskälld för att man säger "nej du kan inte klappa honom nu när vi tränar" är inte särskilt roligt. Jag fortsätter säga det till folk, men det tar musten ur en att upprepa sig hela tiden.
Rick ska få en liten väst (bara en liten) där det står nåt på som visar (förutom mitt godis, min klicker och allt annat) att vi tränar. Vet inte vad det ska stå, ni får gärna ge förslag!
Om ni kommer på nåt bra att säga till odrägliga människor som skiter i vad man säger får ni gärna tipsa om det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0