smycken i ugnen

Jag har gjort ett hundhuvud, en tass och så var jag bara tvungen att prova på att göra en cupcake, det gick så bra att jag gjorde 2st =) Det är ju så populärt, så varför inte kunna?

Färgerna till hundhuvudet och tassen valde jag efter Ricks färger. Han har visserligen lite vitt i sig, men det är det svarta och bruna som dominerar. Jag är supernöjd med hur det blev, kommer definitivt göra fler i olika färger =)
Har några som ska få lite saker senare =)

Här kommer i alla fall fotot från innan dom åkte in i ugnen. Ska fota dom ett och ett när jag har tatt ut dom.


Den lila cupcaken är faktiskt mörkare rosa och den orangea är röd, blixten och färgerna kom inte överäns här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0