ute ur ugnen - webcambilder =)

Tog bilder på smyckeshängena med webcamen. Benen kommer bli bättre nästa gång, det blev inte så jättebra nu, men det är första gången så =) Tassarna blev jag sååå nöjd med! Tycker dom blev jättefina!

Jag visar dom andra, icke hundrelaterad, 2 oxå. Stargatehänget blev ett halsband, ett mockaband och ankhhänget ska hänga i ett armband.
Stargatehänget blev jättebra, jag trodde inte det skulle funka. Jag har inte gjort det så noga eftersom det bara var ett test.

Benen:

Tassarna:



Stargate sen ankh:



Visst blev tassarna fina?

Fakta:
Stargate känner väl alla till? Om inte så är det symbolen för serien.
Ankh är en hieroglyf från det gamla Egypten. Den står för liv/evigt liv. Vid begravningar var det en av symbolerna man fick med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0